My oh my! What a hectic day filled with events. Actually xde la banyak mana pun event. Apa kau ingat kau ni artis ke hah Farrah? Me, my mom and my lil bro first went to a wedding then to Baby Sara's birthday party. The groom is my eldest brother's close friend, while the bride is my primary school friend's sister. And the bride's father is a doctor whom clinic my mom always go to. Faham ke tidak? Kalau tidak, sila buat buat faham kerana penerangan tidak akan diberikan secara lanjut. Kalau nak jugak penerangan lanjut, sila pergi ke kaunter penerangan di tingkat 38.
So, we went to the hall where the wedding took place. As soon as we arrived at approximately 1430hrs, we thought the guests will start to lessen. But we thought wrong. The hall was flooded with guests till the main entrance. My head started to spin. Spin and spin and spin! Geeshhh! Pening! Serabut!
After dining, having dessert and all, the emcee announced that the bride and groom will make a performance. And from afar I can see Ajai ( the groom) was tuning his guitar while Dina ( the bride) was making herself comfortable with the mic.
Damn, I thought. This is what I always wanted - a performance at my own wedding, by my husband. The different is that I will not sing lah, unless by that time I have a voice like Mariah Carey, then I'll sing. Hahahah..
Memandangkan berangan adalah pekerjaan tetap saya, maka saya selalu berangan bahawa pada suatu hari nanti apabila saya berkahwin, suami saya akan melalukan satu kejutan. Bukan kejutan elektrik ye, tetapi kejutan surprise. Kejutan itu adalah apabila sedang saya bergelak sakan bersama rakan taulan dan saudara mara, tiba-tiba.............
Jeng keceng kejeng jeng.. Keceng jeng ceng ceng cenggg (bunyi petikan gitar kapok atau elektrik cap Gibson)..
Oohhh my wife~~ lalalala
You are my life now~~ lalala
Shudududu shu du du du da da la la la~~
Haaaa gitew ye bunyi lagunya. Sedap btol! Macam tak hafal lirik je.
Kemudian sejurus dia memetik gitar dan bernyanyi, saya terus berlari ke arah barat daya dimana dia sedang memetik gitar, lalu memeluknya dan tersenyum lalu berkata, Thank You, Husband. Pewiitttt! Romantika antartika btol!
Ahh itu hanya angan-angan. Jangan berangan berlebihan, Hagemaru. Nanti pelamin anganmu musnah dilanda Tsunami.
So, we went to the hall where the wedding took place. As soon as we arrived at approximately 1430hrs, we thought the guests will start to lessen. But we thought wrong. The hall was flooded with guests till the main entrance. My head started to spin. Spin and spin and spin! Geeshhh! Pening! Serabut!
After dining, having dessert and all, the emcee announced that the bride and groom will make a performance. And from afar I can see Ajai ( the groom) was tuning his guitar while Dina ( the bride) was making herself comfortable with the mic.
Damn, I thought. This is what I always wanted - a performance at my own wedding, by my husband. The different is that I will not sing lah, unless by that time I have a voice like Mariah Carey, then I'll sing. Hahahah..
Memandangkan berangan adalah pekerjaan tetap saya, maka saya selalu berangan bahawa pada suatu hari nanti apabila saya berkahwin, suami saya akan melalukan satu kejutan. Bukan kejutan elektrik ye, tetapi kejutan surprise. Kejutan itu adalah apabila sedang saya bergelak sakan bersama rakan taulan dan saudara mara, tiba-tiba.............
Jeng keceng kejeng jeng.. Keceng jeng ceng ceng cenggg (bunyi petikan gitar kapok atau elektrik cap Gibson)..
Oohhh my wife~~ lalalala
You are my life now~~ lalala
Shudududu shu du du du da da la la la~~
Haaaa gitew ye bunyi lagunya. Sedap btol! Macam tak hafal lirik je.
Kemudian sejurus dia memetik gitar dan bernyanyi, saya terus berlari ke arah barat daya dimana dia sedang memetik gitar, lalu memeluknya dan tersenyum lalu berkata, Thank You, Husband. Pewiitttt! Romantika antartika btol!
Ahh itu hanya angan-angan. Jangan berangan berlebihan, Hagemaru. Nanti pelamin anganmu musnah dilanda Tsunami.
1 comment:
taktahu nak cakap apa. HAHAHAHAH
Post a Comment