Aug 21, 2009

Tak Patut Mereka Buat Saya Begini

I'm planning to go back to Sintok tomorrow. I should. I MUST go back tomorrow, before Sunday.

Problem is : Hehe tiket tak beli lagi.

Why: Malasss nak gi meredah kesesakan Puduraya untuk mencari tiket bas.

Akibatnya: Kena beli tiket Firefly yang 3x ganda lebih mahal daripada tiket bas.

Kenapa Firefly: Sebab AIRASIA KEJAM! Morning flight dah habis. Dan sampai hati mereka tidak meng-save satu tiket untuk saya. Sebagai regular customer AirAsia yang bulan August ni je, dah 5 kali penumpang bernama Farrah Ezzaty Mohd Ridzwan menggunakan perkhidmatan AirAsia. Macam freak dah. Jet lag apetah lagi (padahal Kl-Alor Star je.. Hee)


Diorang patut concern pasal saya. Dah tau UUM tgh cuti midsem, pastu passenger nama Farrah Ezzaty xde beli tiket flight, tanya la. Dah beli tiket ke? Kalau belum, kenapa? Tak nak beli tiket ke? Tak nak balik UUM ke? Suka ke ponteng-ponteng class?

Now if I were to go back by Firefly, means that I'll go back on Sunday Morning, and that would be I'll have to skip Public International lecture in the morning, which is a bad bad idea because I've missed 2 lectures and I'm lost enough in the class and I don't think I should skip any PIL lectures in future if I want to be in the safe zone and not being barred from sitting for examination. Shoot!

And I just realised, Equity test is just around the corner maut but I have not studied anything, yet. Somebody call 911, coz I don't like payaa! Lols

2 comments:

nanad said...

hahahaa.. looks like sumbudy's comin back on sunday as well.. haha

welcome to the club =P

Farrah Ridzwan said...

tak babeeeee i baru balik from puduraya. ada tix esok malam. hehe