I'm dead bored and this particular weariness has reached its crest. Wahh tak tertanggung rasanya. I am so masuk air la this evening don't know why. Maybe because hujan 5 minit je kot. Tibe. Motif? Masuk ni dah entry kedua dalam hidup saya. No, it's the second entry for the evening and for the day. Damn me, takyah la explain, orang boleh tau kot.
Anyway, what's with the title, Farrah? Ada unsur lucah ke? No. Not in any sense my title is pervert.
Actually this came about when I was taking my bath about half an hour ago. Kan suka kan asyik nak mandi je sebab panas. So while I was in the cubicle, I heard an announcement was made. To those yang duduk hostel surely know how the announcement is being made, and why. To disseminate information, yes. Through the PA System, yes.
But I seriously think that these people is in a dire need of orotundity.
And that shall address my title. Kulum biji durian. Atau biji nangka atau apa2 biji yang korang nak.
Diorang (those yang buat announcement), buat announcement, cakap macam tanak cakap.
Gaosafdsbfsdfeee agaaghuasadn sm,fnjdbnsbcn. Sekian, terima kasih.
Diulang.
jdbsjfdbsnkjgndfmg dfgkjerhgoeis;d,slfmdsgfndbm. Sekian, terima kasih.
WTF wehh?
Kau ulang kenapa kalau ulangan tu takde beza pun dengan yang first tu. Bajet kalau ulang tu, boleh faham la apa kau mumble? Gggrrr. That was what I thought masa tengah mandi tadi. Diorang ni, bagi announcement macam tgh kulum biji durian, sambil tu buat announcement. Gagaguggugharara ingat orang faham ke? Sumpah maddening gile ok.
Kalau dah tau PA System tu tak elok, cakap one by one la. Tak pun improve la the microphone ke speaker ke apa-apa yang patut la. Baik takyah buat announcement camtu. Bagi telegram bilik ke bilik ke kalau nak bagitau pape kan senang.
1 comment:
hahaha....kalau kitorg plak ckp announcer tu tgh mamai masa ckp....bru bgn tido. haha
Post a Comment